28 Ocak 2012 Cumartesi

Fetih 1453 Çok Yakında!

Fetih 1453 Çok Yakında!



Öncelikler uzun Yıllar sonunda böyle bir film yapıldığı için çok mutluyum. Tarihi anlatıyor diyerek Saçma Sapan diziler yapıldı. Örneğin Muhteşem Yüzyıl bunlardan biri. Ancak Muhteşem Yüzyıl tarihi değil, Saray içi entrikaları ve Sultan Süleymanın Cariyeleri ile ilişkilerini anlatıyordu. Muhteşem Yüzyıl ilk çıktığında çok sevinmiştim ama zamanla diziden soğudum şuan tek bir bölümünü bile izlemiyorum. Benim gibi tarihini seven bir çok kişi var buna eminim bu yüzden böyle filmler çok çok yapılmalı..

Fetik 1453 filminde İstanbul'un Alınması anlatılıyor. Tarih dersinden savaş tarihini tek hatırladığım ve unutamadığım bir konu olan İstanbul'un Fethinin böyle filme dökülerek anlatılacak olması çok hoşuma gitti. Ayrıca harcanan sermaye oyuncu kalitesi ve yapılan reklam da beklentileri boşa çıkarmayacağını gösteriyor. Fragmanı bile çok etkiledi beni.. Peygamber Efendimiz'İN (S.A.V) " “Kostantiniye (İstanbul) muhakkak fethedilecektir Onu fetheden emir ne güzel emir; onu fetheden ordu ne güzel ordudur” dediği bir yeri Fethetmek ve bu uğurda can vermek manevi değeri çok yüksek birşey olsa gerek..

Bunun filme dökülmesi de ayrıca güzel.. Çok duygusal bir film olacağını sanıyorum. Ayrıca Fatih Sultan Mehmet'i canlandıran oyuncuyada çok düşüyor. Öyle kusursuz ve Muhteşem bir padişahı ben canlandırsam gerçekten çok tedirgin olurdum çünkü çok zor iş..

Neyse filme dönelim film hakkında bilgiler vereyim..

Film Adı: FETİH 1453
Film Türü: Savaş, Tarih, Aksiyon, Dram
Film Yapım Yılı: 2011,2012
Puanım: 10/10
Vizyon Tarihi: 17 Şubat 2012
Oyuncular:
Ozan Çobanoğlu, İbrahim Çelikkol, Dilek Serbest, Şahika Koldemir, Recep Aktuğ, Sedat Mert, Volkan Keskin, Özkan Güngör, Cengiz Coşkun, Edip Tüfekçi, Devrim Evin, Naci Adıgüzel, Erdem Alkan, Ali Rıza Soydan,
Senaryo:

Ayrıca eklemek istiyorum Başrol de Tek Türkiye dizisi ile çok çok sevdiğim Ozan Çobanoğlu oynuyor. Sırf onun için bile izlenecek bir film..

FRAGMAN:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder